poniedziałek, 14 listopada 2011

Pierwszy album!:)

Udało się! Mój pierwszy album!...powstał na Konkurs Jesienny na Portalu Scrapujące Polki. Tematem była Złota Polska Jesień:)
Baza albumu pochodzi ze Scrapińca:)
Chciałam zadedykowac ten album Timowi Holtz, który najbardziej lubi właśnie jesień:)


To okładka. Powstała na papierze 7 Dots Studio Dreamer Sweet Dreams. Gdy tylko zobaczyłam ten papier juz wiedziałam, że będzie idealny na okładkę. Wykorzystałam również piękne transparentne elementy jesienne z Little Yellow Bicycle, naklejki Tima Holtza, sznurek /z którego uwielbiam tworzyc/ i guzik:)


Dwie pierwsze strony to cudowny papier UHK Gallery Blue Cocktails Kamikaze, listki z Little Yellow Bicycle, guziczki, drogowskaz i mój synek Borys:)


Dwie następne to ILS I love pattern, dziurkaczowe listki jesienne, naklejki tekturowe 3D K&Company i moja córka Ola:)



Dwie kolejne to przepiękny papier UHK Gallery Babie Lato Pajęczyca Tekla, listki jesienne pastelowe, naklejka 3D K&Company, shaker box i wiersz Juliana Tuwima


Kolejne powstały na ślicznym papierze UHK Gallery Babie Lato Krecik:) do tego naklejki Tima Holtza, K&Company, guziki, brązowy papier i ulubiony sznurek:)


Dwie ostatnie to ILS I love pattern, naklejki Tima Holtza i transparentne listki Little Yellow Bicycle


Okładka tylna zrobiona na papierze 7 Dots Studio z elementem K&Company:)

Koniec:)

1 komentarz: