czwartek, 2 sierpnia 2012

Inchies - wymianka " Na wesoło " :)

kolejna wymianka inchies na Scrapujących Polkach nosiła temat " Na wesoło ". Moją parą wymiankową była Agnieszka Marchel. Dostałam od Niej inchies ze śmiesznymi nazwami miejscowości :)


:):):) Dziękuję bardzo za wymiankę. Ja posłałam Agnieszce inchies z aktorami komediowymi :)






Jest Rowan Atkinson, Benny Hill, Charlie Chaplin, Eddie Murphy i Leslie Nielsen. Wszystkich za pomocą rzepów umieściłam na UHK Gallery Azzurro. Dodałam wstążkę, naklejki 7 Dots Studio i cytat, którego autorem jest Pierre Augusin Caron de Beaumarchais :) Więc śmiejmy się !!! :):):)


2 komentarze:

  1. Witam
    można wiedzieć, gdzie kupujesz takie kółka rzepowe?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Te akurat kupiłam kiedyś w Lidlu i bywają tam co jakiś czas:)
      Pozdrawiam!

      Usuń