czwartek, 31 stycznia 2013

Dzień Nauczyciela :)

Wracam !!! A dlaczego tak długo mnie nie było? Byłam, byłam, ale zaczęłam pierwsze w moim życiu studia w Wyższej Szkole Biznesu ( na starość się zachciało ) i zachłysnęłam się nauką :) Ale co się dziwić, pierwszy raz studiuję :p Już prawie po pierwszej sesji, więc pora uzupełnić parę wpisów. Zacznijmy od Dnia Nauczyciela. Oj, jak dawno to było ! Niestety, zdjęcia były robione rano, w ciemnościach wielkich, więc jakość ich jest taka, jak widać, aczkolwiek zamieszczam wszystko, co wytworzyłam, więc i tego zabraknąć nie może.



















Na szybko to było, oj na szybko...Najważniejsze, że wszyscy byli zadowoleni. Użyłam przeróżnych papierów i przeróżnych dodatków...nie sposób tu wymienić wszystkiego.
Jeszcze raz wszystkim Nauczycielom życzę cierpliwości, wytrwałości i przede wszystkim pilnych i grzecznych uczniów! Nie tylko w Dniu Nauczyciela, ale i przez cały rok !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz