niedziela, 18 grudnia 2011

Wymiana ATC "W kratkę"

Na Scrapujacych Polkach była wymiana ATC. Temat : "W kratkę". Moja parą okazała się przemiła osoba : ELPIMPI. Podziwiam ją za pełen profesjonalizm, kreatywnośc i że nie spisała mnie, początkujacą, z góry na straty. Dziękuję Kochana ! A oto cudeńko, które dostałam od ELPIMPI :



Życie to gra i wspaniale to odzwierciedla Jej ATC. Guziczki to...magnesy!!!, więc na tym ATC można nawet pograc :) Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję, to był dla mnie zaszczyt stanąc z Tobą w parze :)
A oto moje ATC, które wysłałam ELPIMPI :


Zrobiłam go z przepięknego papieru UHK Gallery Babie Lato Pajęczyca Tekla z dodatkami z wykrojników Marianne Design, z guziczkiem i stempelkiem Fiskarsa. Pomógł mi również dziurkacz brzegowy Xcut i oczywiście mój jedyny tusz Dovecraft Indygo :)
A tak wyglądają razem :



1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję Ci za fajną wymiankę i przemiłe słowa! :-) SUPER, że mój ATCiaczek przypadł Ci do gustu! :-)

    OdpowiedzUsuń