środa, 29 lutego 2012

2 z 2 runda 2 w Galerii RAE :) czyli wiosna z zimą




Tym razem należało użyc tych dwóch papierów : Przyszła wiosna - W ptasich trelach i Kolory zimy - Kwiaty mróz maluje z Galerii RAE oczywiście :) Od razu powiem, że w tych ptaszkach się zakochałam :) i postanowiłam właśnie tego papieru użyc jako bazę LO nie zakrywając oczywiście owych ptaszków. Poszukiwania odpowiedniego cytatu znalazły efekt i tak oto powstał mój 26 LO :)










Baza to jak już wspomniałam Przyszła wiosna - W ptasich trelach, drugiego wymaganego papieru użyłam jako mniejsze dodatki. Oprócz tego na scrapie jest tasiemka Anita's, guziki, kwiaty Alla Prima, półperełki, sutaszowy sznurek, satynowe serce, papierowa taśma Heyda i elementy z puncherów. A cytat to słowa z "Nieznośnej lekkości bytu"- powieści Milana Kundery.

1 komentarz:

  1. Dziękujemy za udział w wzywaniu :)
    Bardzo fajne LO powstało :)

    OdpowiedzUsuń