poniedziałek, 27 lutego 2012

Mój pierwszy album romantyczny :)

Mam ! Mój album romantyczny, który powstał na warsztatach u asicy.p ! Prawie w całości powstał tam, trochę go tylko jeszcze dopieściłam w domu. I oto efekt :





















Z przecudnych papierów Magicznej Kartki z kolekcji Niewinnośc...z potuszowanymi brzegami...z użyciem dziurkacza Marthy Stewart...z cwiekami, półperełkami i koronką...z satynowymi serduszkami, z papierową serwetką i z nieodzowną pomocą dziurkaczy...z napisami Galerii Rae...i cudownymi tekturkami ze Scrapińca...:)...LOVE !!!

6 komentarzy:

  1. wspaniale wyszedł:))))))jestem dumna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przeciętny nauczyciel mówi. Dobry wyjaśnia. Znakomity nauczyciel daje przykład, ale ten wielki – inspiruje." William Arthur Ward :)

      Usuń
  2. śliczny jest:) papiery sa niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  3. Odjęło mi mowę, gdy zobaczyłam Twój album :) Jest fantastyczny! Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw blu i czarno-białe zdjęcia wyglądają razem super!! :))

    OdpowiedzUsuń