czwartek, 20 września 2012

Segregator oscrapowany czyli Gaudeamus igitur :)

Jak już pewnie wszyscy wiedzą, od października zaczynam studiowac Zarządzanie w Wyższej Szkole Biznesu w Cieszynie :) Ogromnie się cieszę, że tak się wszystko poukładało, że mogę w końcu spełnic moje marzenie :) Bardzo solidnie przygotowuję się do studiowania i zamierzam byc pilną studentką. A jak scraperka studiuje to przecież nie wypada nie oscrapowac segregatora na wykłady :)


Steve Jobs  na zdjęciu, papier to Galeria Rae, wykrojnik Memory Box i Sizzix :) Z wielką przyjemnością zmieniałam wygląd segregatora :) Mam nadzieję, że równie przyjemnie będzie mi się uczyc :)

3 komentarze:

  1. Normalnie podziwiam, że Ci się jeszcze chce ;)
    Ja już zrobiłam dwie podyplomówki, co roku jakiś kurs się trafia... w ubiegłym robiłam 120 h internetowego.... ale na większe studia już po prostu nie ma siły...
    Życzę wytrwałości!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana ,powodzenia i wpadnij na te kawke ,zanim nie wpadniesz w wir nauki :*

    OdpowiedzUsuń