niedziela, 27 maja 2012

...i po Zlocie...



 Oj, się działo ! Było mega cudownie ! Południowy Zlot Scrapowy udał się w 100 % ! Widziałam czołowe polskie scraperki, z niektórymi tylko dane mi było zamienić słówko, mogłam do woli dotykać wszystkie produkty do scrapbookingu z tych wszystkich wspaniałych sklepów ! I zakupy scrapowe zrobiłam, m.in. tablicę do bigowania od Marthy Stewart, na którą polowałam od jakiegoś czasu...a tu proszę ! Scrap.com.pl przywiózł i to nawet w cenie promocyjnej! Hurra!


Mam również kupiony w Scrap.com.pl super datownik z K&Company Smash :


Zakochałam się od pierwszego dotyku i spojrzenia w papierach Graphic 45 i już wiem, na co wydam najbliższe pieniądze ;) Na Zlocie kupiłam tylko 2 sztuki, w sklepie Scrapek.pl i już z niecierpliwością czekam na następne :) Kupiłam tam także kolejny kolor / trzeci / perełek w płynie Ranger - złoty. W Scrapińcu zrobiłam zapas tekturek - świetnych, mam nawet nowe wzory ! Przemiła obsługa Gizmo i Jej męża :) W Galerii RAE nabyłam stempelek z napisem, na który polowałam od jakiegoś czasu. W Rapakivi zakupiłam dwa papiery z najnowszej kolekcji Be Optimistic i kwiatuszki polecone przez asicę.p. Ufff...zrobiłabym większe zakupy gdyby tylko portfel nie miał dna :);) Brałam udział we wszystkich konkursach ogłoszonych przez sklepy obecne na Zlocie. W kolejnych postach pokażę moje prace z tych konkursów. I mimo, iż nie wygrałam ani jednego :) to bardzo się cieszę, że wzięłam w nich udział :) To świetny trening i lekcja !

Dziękuję za wspaniałą atmosferę i że mogłam tam być i zobaczyć Was !

1 komentarz:

  1. zapomniałaś dodać ,jak wspaniale mi z Mężem pomogliście:****

    OdpowiedzUsuń