wtorek, 22 maja 2012

Scrapgra

Na blogu Scrapgangu znalazłam super wyzwanie ! Losowo należy wybrac elementy pracy :)




 START ! Rzucam kostką :) 4 - gaza, 6 - metal, 4 - taśma 3D, 3 - tekturka, 1 - motyl, 9 - STOP.
Świetna zabawa! Miałam jeszcze elementy do wykorzystania z Wędrującego Pudełka, poszperałam i stworzyłam mini - albumik :)






Wykorzystałam gazę, metalową zawieszkę, taśmą 3 D podkleiłam paseczek w dolnym rogu i metalową zawieszkę, tekturka to motyl, motyl to tekturka :) Udało mi się !
Oprócz tego użyłam perełki w płynie Ranger, nitkę nity, łańcuszki kuleczkowe, papier 7 Dots Studio All I Ever, papier na okładce - nie wiem skąd, choc bardzo mi się podoba - wyciągnęłam go z Wędrującego Pudełka, charmsa i wieszaczek. Myślę, że za niedługo albumik wypełni się zdjęciami :)
Powoli staje się tradycją, że na wyzwania w Scrapgangu nie mogę zdążyc :) i nie zdążyłam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz