poniedziałek, 14 maja 2012

Wędraś - wpis dla edyty350

Wędraś edyty350 ma wspaniały tytuł : Romantycznośc :) Miałam przedstawic, z czym kojarzy mi się Romantycznośc. Pierwsze skojarzenie podobno najlepsze, tak więc mój wpis otrzymał taką oto formę i kształt :









Użyłam cudownych papierów UHK Gallery Blue Cocktails Curacao z kolekcji Sklepy Cynamonowe. Naklejki - alfabety z 7 Dots Studio i Doodlebug. Kilka elementów z Lemonade i My Mind's Eye, charms, gaza, perełki w płynie Ranger, wstążki, nitka i elementy wycięte dziurkaczami. Cytat Williama Szekspira z Hamleta, który Adam Mickiewicz umieścił przed swoim utworem pt. "Romantycznośc" - "Zdaje mi się, że widzę...Gdzie? - Przed oczyma duszy mojej." Ach, piękne...Kocham Szekspira i Mickiewicza chyba najmocniej w całej literaturze :)
Widokówkę z Cieszyna włożyłam w specjalnie do tego przystosowaną kieszonkę:



Wpisałam się na listę :


Cieszyn, moje ukochane miasto rodzinne, otrzymało miejsce na mapie edyty350 pod numerem 3 :




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz