sobota, 24 marca 2012

Warsztaty notesowe u asicy.p

Zaliczyłam kolejne warsztaty prowadzone przez asicę.p :) Tym razem tematem były : NOTESY I MAGNESY.


Było baaardzo miło, pracę umilały nam pogaduchy i kawa :) fajnie tak razem poscrapowac, zawsze człowiek nauczy się czegoś nowego, podpatrzyc nieznane techniki.

Czego się nauczyłam ?

1. Umiem zrobic efektowne zamknięcie notesu - wiązana wstążka przymocowana za pomocą cwieka.
2. Umiem z podkładki pod piwo zrobic super magnes na lodówkę :)
3. Zakochałam się w tekturkach - kolejne zakupy będą w Scrapińcu!
4. Postarzanie - ciąg dalszy...nożyczkami i tuszem - uwielbiam!!!
5. Wstążeczki wiązane na sprężynce z bindowania - zawsze chciałam miec ich dużo i ...mam :)

Owocem warsztatów są : notes, przepiśnik i magnes na lodówkę :) Poniżej mała zajawka, a po resztę zapraszam do kolejnych postów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz