wtorek, 10 kwietnia 2012

Mój pierwszy Wędraś :)

Przyszedł czas i na pierwszego wędrasia :) Razem z 7 cudownymi dziewczynami z grupy SCRAP :) zaczynamy dzisiaj wędrówki naszych wędrasi :) Mój nosi tytuł ALBERT SCHWEITZER i wygląda tak :





Okładki zrobiłam z papieru Lemonade Romantic Melody / uwielbiam papiery z Lemonade :) /. Pieczątka personalna również z Lemonade :)
A To już pierwsze strony i list do moich wspólniczek / również z Lemonade Romantic Melody z kwiatkiem Alla Prima i perełką w płynie Ranger /:





I dwie ostatnie / Lemonade Romantic Melody / z miejscem na 4 Inchies od każdej z dziewczyn :




Szerokiej drogi, Wędrasiu!

10 komentarzy:

  1. fantastyczne ~! Uwielbiam te papiery !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł. A z tymi calineczkami miałaś super pomysł. Pierwszy raz się spotykam. Pozdrawiam i nie mogę się doczekać aż do mnie trafi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mogę się już doczekac jak do mnie wróci!

      Usuń
  3. Cudny! I bardzo fajny pomysł! Już muszę myśleć nad calineczkami, bo to dodatkowy pomysł, ale i praca dla nas - szczególnie koncepcyjna :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calineczki robicie cudowne, więc nie mogłam się powstrzymac, by nie miec takowych w moim wędrasiu:)

      Usuń
  4. ot, prabliema :) on bardzo ciężkie te cytaty wyprodukował, boję się, że moja interpretacja zrobi wędrasia mrocznym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, że będzie fajnie jak Twoja będzie mroczna:)życie też składa się z momentów jasnych i mrocznych...

      Usuń
  5. Zapowiada się świetna zabawa z Twoim wędrownikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że dzięki Wędrasiowi będę mogła Was lepiej poznac :*

      Usuń