środa, 25 kwietnia 2012

Uscrapowani - spotkanie 3


 Cieszyniacy!!!




 Główny Sponsor




Trzecie spotkanie, czyli scrapujemy u mnie :) Stawiły się wszystkie 3 scraperki i przystąpiłyśmy do realizacji MENU o tytule "Wspólny Mianownik". Materiały do scrapowania otrzymałyśmy od Sponsorów :



Przystawka - identyfikator- wspólny mianownik to logo Uscrapowani Cieszyn



W całości zrobiony z materiałów 7 Dots Studio, nie licząc odrobiny tuszu Distress Vintage Photo

Danie Główne - należało oscrapowac zdjęcie Charlesa C. Ebbetsa "Man On A Beam" - wspólny mianownik :)






To mój 46 LO :) Oprócz 7 Dots Studio użyłam koronkę, gazę, spinacz, perełki w płynie Ranger i napis ze Scrapińca.

Deser - ATC z cytatem z Księgi Syracha " Wierny przyjaciel potężną obroną, kto go znalazł, skarb znalazł" - cytat ten był wspólnym mianownikiem.



Oprócz 7 Dots Studio użyłam tylko brokatu w kleju Pritt i tuszu Distress Vintage Photo.

Dziękuję dziewczynom - asicy.p, moni i Dorci za to, że zaszczyciły moje skromne progi swoją obecnością :)

A Dorci dodatkowo za robienie zdjęc :)

2 komentarze:

  1. a ja pieknie dziękuję za przednią zabawę,szczególnie z tym zdjęciem :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace, ja też muszę się wybrać na Uscrapowanych w moim mieście! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń