piątek, 27 kwietnia 2012

Uscrapowani - spotkanie 4

Już czwarte???Nieee!!! Tak to szybko zleciało! Nasza cieszyńska grupa tym samym zakończyla wspólne scrapowanie.


Dziękujemy naszym Sponsorom



Spotkanie czwarte i ostatnie odbyło się u moni.


 Oprócz przepysznej kawy MENU stanowiły :

Przystawka - magnes




Oprócz papierów i dodatków 7 Dots Studio użyłam wieszaczka i lnianego sznurka.

Danie Główne - Meander Book




Oprócz papierów i dodatków 7 Dots Studio użyłam wstążkę i  koronkę. Świetna jest zabawa przy tworzeniu takiego mini albumu ! Po raz pierwszy używałam tablicy do bigowania :)

Deser - Scrapuszko





Pierwszy raz w życiu robiłam scrapuszko :) Oprócz papierów i dodatków 7 Dots Studio użyłam wstążkę Heyda, cwieki Dovecraft i lniany sznurek.

Uscrapowani to świetny projekt! Poznałam nową - starą scraperkę i miałam mnóstwo pozytywnych przeżyc, no i co tu ukrywac, nauczyłam się kilku nowych rzeczy!

DZIĘKUJĘ całej ekipie!

2 komentarze:

  1. Ale macie fajnie! My jutro dopiero zaczynamy :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja bym wolała byc na Twoim miejscu, ja już żałuję, że to za nami :(

      Usuń