sobota, 21 kwietnia 2012

Uscrapowani - spotkanie 1

 Głównym sponsorem Uscrapowanych jest :




 A to my :





Pierwsze spotkanie grupy cieszyńskiej Uscrapowanych odbyło się u asicy.p - na zdjęciu poniżej :)



W przemiłym towarzystwie asicy.p, Dorci i Moni wykonałyśmy przewidziane MENU.

Najpierw na przystawkę asica.p zaproponowała zabawę alkoholami :) powstał słoiczek - lampionik :



Mój był najskromniejszy :) wypackany tuszami alkoholowymi, przewiązany koronką również pofarbowaną mediami z dodatkiem perełki w płynie. Zrobiłam więc ten lampionik w całości przy uzyciu mediów:)

Danie główne to karteczka 10cmx10cm. Do zrobienia mojej użyłam papieru i dodatków 7 Dots Studio All I Ever, które dostalismy od naszego sponsora :



A oto i ona :





Dodatki to : guzik, sznurek i kwiatki - goździki. Użyłam również dzięki uprzejmości asicy.p dziurkacza Marthy Stewart, którego wszędzie szukam, by sobie kupic.

Deser to LO, prawdę mówiąc nie zdziwiłam się, że LO znalazł się w menu asicy.p, ona LOsy wręcz kocha !
Mój / 45 z kolei / powstał na papierze 7 Dots Studio All I Ever :







Oprócz wyżej wymienionego papieru użyłam naklejek - również 7 Dots Studio, stempelka, tuszu Distress Vintage Photo, sznurka, perełek w płynie Ranger, gazy i tekturkowego napisu ze Scrapińca.

Pracowało się super, przemiłe towarzystwo, dbająca i dogadzająca naszym podniebieniom asica.p - już nie mogę się doczekac kolejnego spotkania!

1 komentarz:

  1. bardzo się cieszę ze spotkania!!!!super się bawilam i nie mogę się doczekać kolejnego:)do poniedziałku:)

    OdpowiedzUsuń