poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wędraś - dzisiaj wyrusza w świat !

Dzisiaj mój wędraś wyrusza w drogę :) Dostał na drogę zawieszkę ode mnie - na wasze jeszcze duuużo miejsca :)


Dostał również mój wpis, prosty i bez przepychu, ale ten cytat przedstawiony tą sytuacją nie wymaga niczego więcej :






Papier Lemonade Romantic Melody, moje pierwsze elementy własnoręcznie przekręcone przez mojego nowego Big Shota :), perełki w płynie Ranger, koronka i zdjęcie - wydrukowane na normalnym papierze / w ten sposób chciałam oddac klimat tamtych lat /. I oczywiście cytat Alberta Schweitzera :) Jeśli któraś z Was też chce wykorzystac akurat ten cytat w swoim wpisie, to proszę bardzo :) Fajnie będzie zobaczyc również inne interpretacje tego samego cytatu :)

W pudełku, w którym będzie podróżowac wędraś znalazło się miejsce dla ATC dla Was, jako moje podziękowanie za wpisy :) Bardzo proszę, żeby każda z Was wzięła sobie po jednym, są numerowane, ja już zostawiłam sobie z nr 1 :)





Papier to również Lemonade tyle, że z kolekcji Grandma's Attic. Dodatki to : perełki w płynie Ranger, taśma Dovecraft i cytat Abrahama Lincolna.

Przedstawiłam również siebie na inchies :) Jednym słowem : Miłośc :) Kocham, jestem urodzoną optymistką i kocham wszystko i wszystkich - no prawie wszystkich :) Na moich inchies widac, co najbardziej :




 Inchies to mix papierów : Dovecraft, DCWV, ILS i Alla Prima :)

Jeszcze tylko poczta dzisiaj, otrzec łezkę i czekac powrotu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz