niedziela, 3 czerwca 2012

Szybka wymiana tagowa

Brałam udział w wymiance tagowej, szybkiej :) na forum Scrappassion. Należało zrobić trzy tagi o dowolnej tematyce i przesłać je do mag349. Następnie zostały one rozlosowane wśród pozostałych uczestników wymianki i tym sposobem w zamian za nie, dostanę trzy różne tagi od trzech innych scraperek :) Fajne są wymianki :):):) A to już moje :















Użyłam papierów 7 Dots Studio Wonderland, All I Ever i Magicznej Kartki Niewinność. Dodatki to : perełki w płynie Ranger, nitka, półperełki Papermania, charmsy, nity, wstążka vintage, kwiaty z Magnolii, naklejka Tima Holtza, sznurek i tag z Galerii RAE. Użyłam także wykrojników Sizzix, dziurkacza DP,  Distressera od Tima Holtza i tuszu Distress Vintage Photo. Cytaty autorstwa : Emily Dickinson, Phila Bosmansa i George R. R. Martina. Dziękuję za wymiankę i już nie mogę się doczekać tagów, które dostanę :)

4 komentarze:

  1. ten z zegarem do mnie pzremawia naj naj :)ogromne czynisz postepy,co post jestem dumna,że cieszyńska ziemia nową scraperką obrodzila :****

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro nas 11 było to mamy 30 procent, że jeden trafi do nas nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matematycznie rzecz biorąc to szanse są niemałe :)

      Usuń