wtorek, 5 czerwca 2012

Zaproszenie na sabat :)

Na blogu scrap - ścinki świetne wyzwanie z cytatem. Cytat pochodzi z książki " Równoumagicznienie" Pratchetta.

" Babcia słyszała, że wśród młodych czarownic wróciła moda na miotły, ale sama tego nie pochwalała. Człowiek w żaden sposób nie może wyglądać godnie, kiedy sunie prze powietrze na sprzęcie gospodarstwa domowego. Poza tym wiatr był za silny. "

Należało stworzyć pracę zainspirowaną tym cytatem, bądź nawet jednym jego słowem. Zrobiłam zaproszenie na sabat :) Sabatami bardzo często zwane są  "babskie spotkania", zetknęłam się również z tą nazwą na Facebooku opisującą spotkanie hand - made :) Moja praca powstała ze ścinków cudownych papierów MagnoliaINK "Princes & Princesses", które wygrałam jakiś czas temu w candy ScrapButiku i żal mi było ich używać :) Ostatnio je pocięłam robiąc album i ścinki wykorzystałam tutaj :) Miotła ręcznie robiona przeze mnie z patyczka do szaszłyków i kordonka :) Kwiatek z wykrojnika Sizzix, perełki w płynie Ranger i naklejka. Wąski ścinek potraktowałam dziurkaczem DP i akurat się wpasował w lukę :)





3 komentarze:

  1. ale pomysłowe:)jaka miotełka sliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. miotła wymiata :))) super pomysł na zaproszenie i zinterpretowanie cytatu! Dziękujemy za udział w naszej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna interpretacja no i ta miotła - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń