sobota, 2 czerwca 2012

Wyzwanie z Naturą

Natura to główny temat wyzwania w scrapki - wyzwaniowo. W pracy trzeba było użyć czegoś z natury, czyli np. liścia, kamyka, patyka, piórka, muszli, kory, suszonych roślin i.t.p. Zrobiłam tag / ostatnio coś za bardzo lubię je robić :)  / Użyłam papierów Lemonade At the seaside, taga i etykietę również z tej kolekcji, charmsa, nitkę, sznurek The Twinery, perełki w płynie Ranger, gazę, nita oraz muszlę - element z natury. Aaa, i zdjęcie mojego taty z czasów jak był marynarzem :)








3 komentarze:

  1. Super tag. Świetny pomysł z wykorzystanie gazy. Ta muszla wygląda jakby była złapana w sieć rybacką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny motyw! aż zatęskniłam za morzem, piaskiem i słońcem... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mi się znowu wakacji zachciało:))

    OdpowiedzUsuń