czwartek, 7 czerwca 2012

TOMIC's 1st anniversary !

Na blogu Magnolii świętowanie ! Mają właśnie pierwszą rocznicę bloga :) Z tej okazji życzę Im wielu świetnych inspiracji ! Przy tej okazji zostało ogłoszone wyzwanie - należy zrobić dowolną w formie i temacie pracę z wykorzystaniem Ich prześlicznych stempelków. Zrobiłam ślubne exploding box z cudownych papierów Magnolii Blue Magic Bubbles, Pink Magic Bubbles i Heart Flowers. Baza pochodzi ze Scrapińca. Użyłam też kwiatów wiśni z Magnolii, stempelka z Tildą i Edwinem również z Magnolii, perełek w płynie Ranger, tagów z Galerii RAE, charmsa, nitkę i papierową serwetkę. Pomogły mi jak zwykle wykrojniki Sizzix / wśród nich moje nowe wzory : Flowers, Branches & Leaves Set, a także te, co już miałam : Hearts i Flowers Layers Set#3 / i dziurkacz DP Craft. A oto i pudełko :




















2 komentarze:

  1. What a beautiful creation!!! The colours and the stamp are fantastic!
    Thanks for joining us at the Birthday challenge on TOMIC!
    Good luck!
    Neline

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous card!
    Thanks for playing along with us at TOMIC challenge!
    Good Luck!
    Kianel & Magnolia DT.

    OdpowiedzUsuń